Star ★
++Follow | Dashboard
The Star ★
rindu mama :')
Wednesday 6 June 2012 • 01:38 • 0 blushing

Anyeonggg~ ;)
it's been a long time aku tak update . sorryyyyyyyyyy !

sepanjang aku tak update bloggie nie , macam-macam dah jadi . banyak sangat ! tapi takkan nak cerita semua kot ? -.- tak rajin ! haha okay , aku cerita yg terkini dan terbaru jelah . aceewahhh :D

hari nie mama p keyell(KL) sebab nak hantar thesis dia kt prof ape tah nama . tak ingat and taknak ambik tau . hoho kalau diikutkan mama kena p sana 3 HARI , but mama cakap malas nak pergi lama-lama . so , esok mama balik lah sini . weeeeeee~

tapi kan , even mama just pergi sehari , aku dah rindu tahap gaban punya cipan -.- tadi , sebelom mama keluar rumah , mama masok bilik aku. masa tuu aku still tidur even dah tengah hari. haha then mama cakap "mama nak p dah nie , esok mama balik. tunggu mama tau" . then dia pelok cium aku even aku tak mandi lagi. haha

lepas dia cakap macam tuu , aku dengan tengah mamai pun cakap "okay mama. cepat balikk" . lepas tuu , aku dengar pintu bilik aku tertutup then dengar kereta keluar . masa tu rasa macam nak nanges pun ada . haha aku manja ? nak buat macam mana , dah aku the only child . aku lah sulung , aku lah bongsu. semua aku ! haha kau ada ? takda kann ? WAHAHA *riak -.-

pastu , bila aku bangun tadi masa bukak pintu bilik , rasa suunyyiiiiiiiii sangattt !! rasa macam aku takda family . seram ohh . apa pun , mama cepat balik kayy ? balik dengan selamat tauu ? Raihanna tunggu mama <3

*sayang mama ketat sendat selama-lamanyaa ! takda siapa boleh ganti mama . NO and NEVER !! muah pipi kanan , muah pipi kiri mama :*    

Raihanna Syafiqah ★



Magic Path ★

ϟ STORY ϟ HER ϟ KPOP ϟ VVIP


Miss Disclaimer ★

Photobucket

| Facebook |

welcome to my blog. this is officially my lovely blog :D haha, please don't do something that will make you ashame. please, i beg you. no copycats allowed here. do add my facebook if you want. hate me? like i care ^__^

★ Note ★

Feel Like Gossiping ★

Gotcha!..Your IP has been detected.Better watch out ★