Star ★
++Follow | Dashboard
The Star ★
Langkawi tiba-tiba bergegar :O
Thursday 12 April 2012 • 02:36 • 0 blushing

Assalamualaikum , anyeong peeps <3

dah berkurun aku tak update blog . sorry , bukan apa. busy sikit. heee 
btw , korang sihat tak ? rarai sihat jee ;) 

hari nie rarai nak cerita pasal LANGKAWI TIBA-TIBA BERGEGAR DAN BERGOYANG PADA PUKUL 4.38 PETANG KEMARIN !

masa tuu , aku baru balik dari pekan kuah dengan mama. then , masing2 mengantuk. so aku pun pergi lah masok bilik nak tidur. elok aku nak terlelap , tetiba GOYANG ! aku ingat aku pening kepala sebab letihh. so , aku ignore kan jelahh.

lepastu , aku online kejap kat phone . tengok kt newsfeed , ramai orang update rumah dorang gegar.
aku mula lah nak fikir bukan2 =="
then aku cepat2 keluar pergi tanya mama kenapa tetiba gegar ?
mama cakap ada gempa bumi kat ACHEH.

aku terus teringat masa gempa bumi 2004. apa lagi , terus tak tentu arah ! ( even rumah aku jauh dari pantai and laut ) bukan apa , risau kawan2 yg rumah dorang dekat dengan pantai and laut. tup ! tup ! ada berita gtau amaran TSUNAMI telah dikeluarkan. ambik ko ! lagi gelabah lah akuu.

dalam hati just berdoa jee. then pemberita tu cakap penduduk LANGKAWI , PERAK , PENANG kena jauhi kawasan pantai.
terus aku teringat pesta air. habes laaaa.

after 3 to 4 hours , buletin utama cakap amaran tsunami DITARIK BALIK ! perghhh !!
masa tu happy la jugak sebab takda kematian berlaku . Alhamdulillah :')
bersyukur sangat. hari nie pun , Alhamdulillah , takda gegaran terjadi lagi.

*semoga dugaan yg diberikan oleh Allah kemarin dapat memberi pengajaran kepada kita bahawa segala gala yang ada dia atas muka bumi ini adalah milik Dia yang Maha Esa. :')

Raihanna Syafiqah ★



Magic Path ★

ϟ STORY ϟ HER ϟ KPOP ϟ VVIP


Miss Disclaimer ★

Photobucket

| Facebook |

welcome to my blog. this is officially my lovely blog :D haha, please don't do something that will make you ashame. please, i beg you. no copycats allowed here. do add my facebook if you want. hate me? like i care ^__^

★ Note ★

Feel Like Gossiping ★

Gotcha!..Your IP has been detected.Better watch out ★