Star ★
++Follow | Dashboard
The Star ★
Ratu SMK TUNKU PUTRA 2012 *bajet
Thursday 8 March 2012 • 06:24 • 0 blushing

Assalamualaikum , annyeong ! ;)

okayy , meh sini rapat2 , dekat2 . aku nak story telling.

Hari SELASA , 6 MARCH 2012 ialah hari yg agak seronok , bosan , geram dan sebagainyaa ! >.<
mesty tertanya tanya kenn ? hee sokeyh , aku cerita kayy ? :)
actually , hari tu ialah hari aku jadi RATU SMK TUNKU PUTRA 2012. okayy , aku tau aku bajet. so ? kesah pulak aku ? aku just nak kongsi pengalaman. tak nak dengar ? BLAH cepat sikit.

sebenarnyaa , aku takda NIAT langsung nak jadi ratu ka , apa kaa. sikit pun dak ! ciput pun dak ! haha isnin tuu , PK KO-KU SMKTP masok kelas aku then dia tanya nombor handphone my mama. (nak tanya pasai kejohanan olahraga MSSD) then , aku bg jelahh. lepastu dia tanya sapa yg akan jadi ratu ? aku ckp kawan aku , tp maybe tak jadi sebab nak ambik budak lelaki semua (masa tuu tak tau yg maskot tahun nie tak buat) .

tup tup , PK JO-KU cakap tak payah ambik org lain lahh , ambik aku senang sbb aku anak cikgu SMKTP. tak payah nak hantar surat kebenaran waris bagai . aku cakap TAK NAK ! pastu dia diam then keluar buat derkk jee. ==" *agak menyakitkan hati. aku pun tak syak apa2. balik sekolah mcm biasa.

then , my mama call. she said "mama dekat kuah dgn cikgu sarirah tgh pilih baju untuk cek esok. esok cek kena jadi ratu. tak payah p sekolah sebab ada rehearsal then pkol 11 kena make up dahh".
mata aku yg tengah layu sbb mengantuk tahap gaban , teros celik mcm nak terkeluar ! aku ckp yg aku tak nak. aku suruh mama pilih kaka form 6 but she refused. she said , malas ! nak tak nak , aku kena terima jugak lahh sbb memang dah tak ada sapa.

jujur , masa tuu tak berapa nak ikhlas sgt nak tolong jadi ratu. paksa diri jee. hoho XD masa tuu , rasa mcm nak lari rumah ! haha dipendekkan cerita , pkol 2.30 dah kena ready. nak tgk pic aku lepas siap semua ? hehe *bajet lagi.

GAMBAR PENUH :)

GAMBAR DEKAT :)

boleh ? hamek kau ! merah menyala ! haha sakit mata ? kesiann. haha thanks to kaka yg make up  kan aku dari atas sampai bawah. thanks jugak to my beloved mama sbb pilih baju warna favourite aku RED ! love it so muchh ! and thanks jugak to LIKERS and HATERS aku ! aku menghargainya sangat. ;)

*bila fikir balik , untung jugak jadi ratu sbb dapat pakai baju yg VOGUE2 gitu. haha

Raihanna Syafiqah ★



Magic Path ★

ϟ STORY ϟ HER ϟ KPOP ϟ VVIP


Miss Disclaimer ★

Photobucket

| Facebook |

welcome to my blog. this is officially my lovely blog :D haha, please don't do something that will make you ashame. please, i beg you. no copycats allowed here. do add my facebook if you want. hate me? like i care ^__^

★ Note ★

Feel Like Gossiping ★

Gotcha!..Your IP has been detected.Better watch out ★